ნამუშევრები
მარკეტინგული მიზანი:
2012 წელს ამერიკულ-ქართული სასწავლო ცენტრისთვის მარკეტინგულ მიზანს წარმოადენდა:
- ცნობადობის ამაღლება მიზნობრივ აუდიტორიაში
- დადებითი იმიჯის ფორმირება სწორი პოზიციონირებით
- კეთილგანწყობისა და ნდობის ჩამოყალიბება
მიზნობრივი აუდიტორია:
შევარჩიეთ ორი დიდი აუდიტორია - ახალგაზრდები (პროდუქტის უშუალო მომხმარებლები) და მშობლები (პროდუქტის ირიბი მომხმარებლები)
იდეა:
მიზნობრივ აუდიტორიისთვის საჭირო და მათთვის მნიშვნელოვანი ინფორმაციის მიწოდება, პროდუქტების გაცნობა და სამომავლო თანამშრომლობისთვის საძირკველის მომზადება
იდეის რეალიზაცია:
იდეის რეალიზაციისთვის სხვადასხვა არხები შეირჩა, მათ შორის: PR, On-line, PPM. გაწერილი პერიოდულობით განთავსდა სხვადასხვა სარეკლამო სტატიები რეიტინგულ ბეჭდურ თუ ონლაინ გამოცემებში, საგანმანათლებლო ცენტრ Leaf-ს მხარი დავუჭირეთ საგანმანათლებლო გამოფენაში წარმოდგენისათვის. შეიქმნა ორიგინალური დიზაინის ფლაერები, ჩატარდა არასტანდარტული BTL კამპანიები მიზნობრივი აუდიტორიის თავშეყრის ადგილებში, პარალელურად მომზადდა საინფორმაციო-საგანმანათლებლო ბლოგი, Facebook გვერდის აქტიური მართვასთან და რეკლამირებასთან ერთად მომზადდა თამაში აპლიკაცია.
- გავრცელდა 40000-მდე საინფორმაციო ფლაერი.
- სამ ეტაპად დაიბეჭდა კვირის პალიტრაში - საშუალო ტირაჟი თბილისის მასშტაბით 35-40 ათასი
- 3 ეტაპი - ჟურნალი "გზა" - 20-25 ათასი ტირაჟი
- 3 ეტაპი ambebi.ge - საშუალო დღიური ვიზიტორი 40 000
- 3 ეტაპი Ipn.ge - საშუალო დრიური ვიზიტორი 20-22 000
- თამაშში ჩაერთო 300-ზე მეტი მონაწილე
შედეგები: