ნამუშევრები
Kinder-ის საახალწლო ღონისძიების მხარდაჭერა
ამოცანა:
Kinder-ის სარეკლამო კამპანიის ფარგლებში, ბრენდის საახალწლო აქციის აქტიური მხარდაჭერა სოციალური მედია მარკეტინგის გამოყენებით. „თბილისი მოლში“ ღონისძიებას ორგანიზებას უწევდა სარეკლამო სააგენტო McCann Erickson.
მიზნობრივი აუდიტორია:
პირველად მიზნობრივ აუდიტორიას წარმოადგენდა დედები, რომლებსაც 4 წლიდან 12 წლამდე ასაკის შვილები ყავთ.
იდეა:
ძირითადი იდეა დაეყრდნო ვირუსული მარკეტინგის ინსტრუმენტებისა და ილეთების გამოყენებით აქტიური ქალბატონების სტიმულირებას. კერძოდ კი, არასტანდარტული მეთოდებით და აუდიტორიის ჩართულობით აქციის შესახებ ინფორმაციის გავრცელებას სოციალურ ქსელში.
იდეის რეალიზაცია:
შეიქმნა Kinder-ის ოფიციალური ქართული გვერდი Kinder Georgia, თემატიკისა და მიზნობრივი აუდიტორიის სოციალური პორტრეტის გათვალისწინებით შეიქმნა ორიგინალური კონტენტი და გაეშვა კამპანიის მხარდასაჭერად კონტექსტური რეკლამა Facebook-ზე.
შედეგები:
ერთი თვის განმავლობაში გვერდს 20 000-მდე მიმდევარი შეუერთდა. ორგანულმა მოცვამ (Reach) 4 000-მდე მიაღწია. გვერდს ყოველდღე 600-მდე ახალი მიმდევარი ემატებოდა. მიღებული შედეგები წინასწარ დაგეგმილს თითქმის 2-ჯერ აღემატებოდა.