ნამუშევრები
MoneyGram-ის ოფიციალური ვებ-გვერდის პოპულარიზაცია
ამოცანა:
კომპანია „მანიგრამის“ მიზანი ოფიციალურ ვებ-გვერდზე შემსვლელთა რაოდენობის გაზრდა და მისი პოპულარიზაცია იყო.
ჩვენი შეთავაზება:
კომპანია „მანიგრამის“ ინტერნეტ კამპანიისთვის შეირჩა შემდეგი სარეკლამო არხები:
- ციფრული კამპანიები - სარეკლამო განთავსება
- კონტექსტური რეკლამა
- რეკლამა სოციალურ მედიაში
ჩვენ განვახორციელეთ:
- რეიტინგულ ვიდეო პორტალ myvideo.ge-ზე განვათავსეთ რეკლამა რომელიც 4 015 017-ჯერ გამოისახა, ასევე განვათავსეთ სარეკლამო ბანერი ვებ-გვერდზე ipn.ge სადაც გამოსახვების რიცხვი 2 104 173-ს გასცდა.
- განვათავსეთ კონტექსტური რეკლამა google.com-ის გამოყენებით
- Facebook სარეკლამო სისტემაში განვათავსეთ ერთ თვიანი რეკლამა
შედეგები:
- Myvideo.ge-ს შემთხვევაში CTR 0.13%-ს გაუტოლდა რაც დაგემილზე 0,03-ით მეტი გამოდგა, ხოლო ipn.ge-ზე განთავსებული ბანერის CTR 0.03% იყო.
- Google-ის კონტექსტური რეკლამის შედეგები კი ასეთი გახლავთ - 157 133 გამოსახვა და 4542 კლიკი Facebook-ის რეკლამა 4 905 317-ჯერ ქართული, 3 858 283-ჯერ ინგლისურ ენოვანი მომხმარებლებისთვის გამოისახა, ქართველი მომხმარებლების CTR 0.055% იყო, ინგილურ ენოვანი მომხმარებლების - 0,057%.
- მთლიანი კამპანიის საბოლოო შედეგი ციფრებში შემდეგნაირად გამოიყურება: 11 468 496 გამოსახვა და 10 114 კლიკი, CTR 0.09%.