E-mail მარკეტინგი ეს არის ერთგვარი ნებადართვადი DM კამპანია, რომელიც მიმართულია კონკრეტულ ადრესატზე. ის საშუალებას იძლევა სარეკლამო (ან საინფორმაციო) მიმართვა გავხადოთ პერსონალიზებული. პერსონალურ წერილს მეტი შანსი აქვს იყოს წაკითხული.
E-mail მარკეტინგი რეკლამის იაფი საშუალებაა, რომელიც ფართო აუდიტორიის ერთდროულ მოცვას უზრუნველყოფს. ძირითადად სტიმულირებადი აქციებისთვის იყენებენ და შედეგების საზომად გაყიდვებზე ორიენტირებენ. სწორად შერჩეული სათაური და წერილის ტექსტი აორმაგებს შედეგებს. ამიტომ კომპანიებისთვის მნიშვნელოვანია მიანდონ ეს საქმე სპეციალისტს.