ინტერნეტ მარკეტინგის სააგენტო

მომსახურება

პროვოკაციული მარკეტინგი

პროვოკაციული მარკეტინგის არსი

 პროვოკაციული მარკეტინგი ეს არის რეკლამის ინოვაციური ინსტრუმენტი, რომელიც დაფუძნებულია ადამიანების ემოციურ ფაქტორებზე და იწვევს მათ პროვოცირებას. პროვოკაციული მარკეტინგი სტანდარტული სარეკლამო ტექნოლოგიებისა და თეატრალიზებული სპექტაკლების ერთგვაროვანი ”ნაზავია”, რომელიც ადამიანებში იწვევს  აღფრთოვანებას, გაოცებას, ზოგჯერ შოკურ ზემოქმედებასაც კი. ამ დროს ინფორმაცია აღიქმება, არა როგორც რეკლამა, არამედ, როგორც მოვლენა, პროვოკაცია, სკანდალი, გართობა და სხვა. პარტიზანულ-პროვოკაციული აქციები, განსხვავებით სტანდარტული კამპანიისგან, ყოველთვის იქცევს ყურადღებას და ამასთან ერთად აქციის მხილველები თავისდაუნებურად ხდებიან მოქმედების მონაწილეები

რას გთავაზობთ

MSG Marketing -ში დიდი გამოცდილება გვაქვს სხვადასხვა ფორმატისა და მასშტაბის პარტიზანულ-პროვოკაციული პროექტების მართვის. დამკვეთის მარკეტინგულ მიზნებზე დაყრდნობით, ჩვენ ვაყალიბებთ პროვოკაციული მარკეტინგის სტრატეგიულ გეგმას, ვწერთ სცენარებს, ვირჩევთ ლოკაციის ადგილებს, ვაწარმოებთ კამპანიის ორგანიზებას და ვახდენთ მედია მხარდაჭერას.

რა მიზნების მიღწევაა შესაძლებელი?

  • არასტანდარტული  ღონისძიება
  • ბრენდის  ცნობადობის  გაზრდა
  • ლოიალურობის  ამაღლება;
  • ახალი  ბრენდების  ბაზარზე  გამოტანის მხარდაჭერა;
  • პრომო  აქციის  ინტერნეტ-მხარდაჭერა;
  • გაყიდვების  მხარდაჭერა;
  • კეთილგანწყობის  ფორმირება  და სხვა;
რა უპირატესობა გააჩნია?

• კამპანიის შედარებით დაბალი ღირებულება  სხვა  სტანდარტული სარეკლამოღონისძიებებისაგან განსხვავებით
• იდეალურად  დაგეგმილი  “ვირუსი” დაორგანიზებული  “ეპიდემია”, საშუალებასიძლევა მიზნობრივი  აუდიტორიის უმეტესინაწილი  უმოკლეს  ვადებში  მოიცვას ნაკლები დანახარჯებით.

პპმ ინსტრუმენტები:

    







Google+