პარტიზანული მარკეტინგი
პარტიზანული მარკეტინგის არსი
Guerrilla marketing - “პარტიზანული მარკეტინგი”, ან კიდე, როგორც მას უწოდებენ -“მარკეტინგი პარტიზანულად”, წარმოადგენსინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების (IMC) შემადგენელსტრატეგიას, რომელიც თავისი არასტანდარტულიღონისძიებების კომპლექსით, სცდება საყოველთაოდ აღიარებულ კომუნიკაციების მეთოდებს.
რა მიზნების მიღწევაა შესაძლებელი პარტიზანული მარკეტინგით?
• ბრენდის ცნობადობის გაზრდა
• ლოიალურობის ამაღლება;
• ახალი ბრენდების ბაზარზე გამოტანის მხარდაჭერა;
• პრომო აქციის ინტერნეტ-მხარდაჭერა;
• გაყიდვების მხარდაჭერა;
ჩვენ, MSG Marketing გთავაზობთ პარტიზანული მარკეტინგის შემდეგ სამ ინსტრუმენტს:
• მასაზე ზემოქმედების ინსტრუმენტები
• ლოკალურ ბაზარზე ზემოქმედების ინსტრუმენტები
• წერტილოვანი ზემოქმედების ინსტრუმენტები